Пошуковий запит: (<.>A=Рибкін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Рибкін В. В. Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Н. В. Халіпова, В. І. Харлан // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 1. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_1_16
|
2. |
Костюк М. Д. Оцінка параметрів пружної клеми марки КП-5.2 [Електронний ресурс] / М. Д. Костюк, В. В. Рибкін, І. О. Бондаренко, Н. М. Іванченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 11-17 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_8
|
3. |
Рибкін В. В. Знаходження вертикальної нерівності залізничної колії за даними вагона-колієвимірника [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. П. Сисин // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 24-30 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_9
|
4. |
Рибкін В. В. Моделювання життєвого циклу залізничних рейок в колії [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, О. М. Баль // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_10
|
5. |
Рибкін В. В Применение номограмм для определения возвышения наружного рельса и допускаемых скоростей движения в кривых [Електронний ресурс] / В. В Рибкін, А. М. Патласов, А. В. Власенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_11
|
6. |
Рибкін В. В. Раціоналізація перебудови кривих в плані при підвищенні швидкостей руху поїздів [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Д. М. Курган, В. І. Харлан // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_31
|
7. |
Сисин М. П. Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії [Електронний ресурс] / М. П. Сисин, В. В. Рибкін, О. М. Патласов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2004. - Вип. 5. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2004_5_38
|
8. |
Рибкін В. В. Вимірювання нейтральної температури рейкової пліті безстикової колії [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. А. Арбузов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_16
|
9. |
Рибкін В. В. Методика визначення допустимих напружень в рейках [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, О. М. Баль // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_17
|
10. |
Рибкін В. Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки [Електронний ресурс] / В. Рибкін, М. Сисин, О. Набоченко // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології. - 2009. - Вип. 10. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fmmit_2009_10_13 Досліджено вплив динамічного навантаження на процес розладнання баластного шару залізничної колії. Для цього застосовано метод молекулярної динаміки, згідно з яким шпала та кожна частинка баластного шару розглядаються як окреме тіло, що перебуває у контактній динамічній взаємодії. Практичне значення має оцінка ефективності застосування колійних машин для стабілізації колії різних конструкцій за різної силової дії на колію. Для оцінки стабілізації баластного шару використано розподіл зовнішнього навантаження між частинками баластного шару. З метою визначення ефективності різної силової дії колійних машин для стабілізації колії порівнюється швидкість осідання шпали.
|
11. |
Рибкін В. В. Поодинокий вихід рейок – важливий фактор для прогнозування строку ремонту колії [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. І. Уманов, О. М. Баль // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_16
|